4 februari 2010

God is vervelend

Die zit gewoon de boel te jennen omdat die dino's dwars door zijn scheppingssprookje heenwalsen. Vervelende vent.

Ongeveer 65 miljoen jaar lang hadden driehonderd voetafdrukken van dinosauriërs in een rotswand in het zuiden van Bolivia gezeten. Na een zware regenbui stortte de rots echter naar beneden. De sporen zijn voorgoed verloren, zei de beheerder van de archeologische vindplaats woensdag.
De voetafdrukken waren afkomstig van twee titanosauriërs, reusachtige plantenetende dinosauriërs, die er tientallen miljoenen jaren geleden hadden rondgelopen.
Het ongelukje betekent echter niet het einde voor de vindplaats. In totaal hebben dinosaurussen vijfduizend voetafdrukken achtergelaten op een rotswand van ongeveer 140.000 vierkante meter. De autoriteiten onderzoeken nog hoe de resterende sporen kunnen worden beschermd.
 






http://www.depers.nl/opmerkelijk/426116/Dinosaurussporen-voorgoed-weg.html (bekijken via Google Sidewiki)

2 opmerkingen:

  1. Geachte Heer Sluymer,
    Het valt me op hoe weinig er te vinden is op google over het bedrog van de religies en andere kritiek op het christendom. Via de zoekterm 'Anti Religie' kwam ik hier terecht en ik ben blij dat er nog andere mensen zijn die liever hun eigen gezonde verstand gebruiken dan de dogma's van de kerk na te praten. Ik ben buiten kerkelijk opgevoed maar altijd geïnteresseerd geweest in het ontstaan van de leugens die men heden ten dagen christendom noemt. Wat ik tijdens die zoektocht (die nu al bijna 40 jaar duurt) ontdekt heb is werkelijk verbijsterend. Van bewust de mensen leugens aansmeren tot moord op anders denkende aan toe. Om nog maar te zwijgen over de eeuwen lange onderdrukking van de wetenschap. De erfenis van het christendom is walgelijk.
    Ik vind dat het aanpraten van schuld complexen bij kinderen (zoals hierboven op de foto) verboden moet worden. Alle kinderen hebben recht op onderwijs dat hen leert zelfstandig denkende en volwaardige mensen te worden. Als je kinderen opvoed met de leugens van religie, dan zullen ze later ook genoegen nemen met iets 'geloven' in plaats van door te blijven zoeken naar de waarheid. De waarheid (zoals de aarde die om de zon draait) wordt dan ondergeschikt aan wat men heeft leren geloven.
    Helaas bestaan er nog steeds mensen die menen dat het goed is om de dogma's van de kerk te verwoorden. Deze mensen houden vol dat de aarde 6000 jaar geleden woest en ledig was. Als je durft om dit te betwisten dan worden ze nog kwaad op je ook omdat je dan volgen hen geen RESPECT hebt voor hun geloof!!!!!!
    HET IS TOCH VAN DE ZOTTE ? ? ? ?
    Wie heeft het geloof het recht gegeven om wetenschappelijke bewijzen te negeren?
    Hier in Nederland worden we nog steeds gemanipuleerd door partijen zoals het CDA, Christen Unie, SGP en zelfs partijen die links zijn maar wel samenwerken met deze religieuze partijen.
    Eeuwen lang hebben buiten-kerkelijken en wetenschappers moeten vechten voor het recht op vrije mening's uiting en tegen de christelijke dogma's. Nu komt er een groep moslims en het hele gedoe begint overnieuw omdat je nu niets mag zeggen over Mohammed of Allah, als je tenminste niet het risico wil lopen net zo te eindigen als Theo van Gogh! Al deze ellende komt door de vrijheid van godsdienst. Want als je zelf pretendeert gelovig te zijn en naar de kerk gaat, moet je andere mensen ook die vrijheid geven.
    Mijn e-mail is tijdelijk in on-gebruik (een betere computer maar ik ben mijn gebruikersnaam en wachtwoord kwijt) dus als u wilt reageren doe dat dan op The Dutch Perspective of op deze pagina.
    Ik zoek al een hele tijd medestanders in de strijd TEGEN de religies.
    Hoe meer ik onderzoek hoe meer ik erachter kom dat we worden voorgelogen door werkelijk alle instanties die je maar kan bedenken, en dat alle mensen die geen blad voor de mond nemen of worden vermoord of zwart gemaakt door smeer campagnes.
    Tot zover mijn reactie,
    Roland Wieffering

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geachte heer Wieffering, beste Roland,
    Ik kom al eeuwen niet meer op deze blog, ook al zie ik dat deze nog steeds wordt bezocht. Een héle late reactie dus van mijn kant. Ik reageer maar even hier, want de connectie met The Dutch Perspective (wel gezien bij RTL) is mij niet duidelijk. Mijn mailadres is ted@sluymer.nl en via diverse kanalen probeer ik nog steeds duidelijk te maken dat religie iets persoonlijks is en geen rol mag spelen in de samenleving. Mission impossible dus. Als u nog de behoefte heeft om te reageren, schroom niet. GroeT!

    BeantwoordenVerwijderen