14 november 2009

AntiReligie voortaan voornamelijk op Blogger



Enkele jaren geleden startte ik AntiReligie op Blogger. Ik stapte over op Wordpress. Professioneler, vond ik. Vol gadgets, veelzijdig en handig. Maakt niet uit verder, maar ik stap weer over op Blogger. Tenminste, het wordt gedeeltelijk en/en. Alle vertrouwen in Wordpress, maar Google flikt het toch om applicaties te ontwikkelen die baanbrekend zijn. Dat YouTube nu ook HD kan produceren, vind ik prachtig, maar Sidewiki... Sjonge, daar kan ik ècht wat mee. Wat dan, vraagt u dan? OK, even kort.

Als ik een posting doe, gebruik ik Scribefire. Die posting stuur ik simpel naar Wordpress en vervolgens naar Blogger. Soms wil ik alleen maar een quote van commentaar voorzien of verwijzen naar een artikel. Dan betrap ik mijzelf op een vorm van luiheid. Liever drie handelingen dan vier. Of iets van laat maar. Sidewiki maakt daar een eind aan, want ik selecteer een stukje op een willekeurige website, geef een regel commentaar en met een paar muisklikken staat het op één van mijn blogs. Kortom: op AntiReligie is binnenkort veel meer te vinden dan hier. Op mijn website heb ik de doorkoppeling al gewijzigd. Ik zal zorgen dat er op Wordpress ook een knop komt, want gewone artikelen blijf ik dubbel posten.

Waarom ik bij deze posting een foto plaats uit Jesus Camp, weet ik niet. Misschien zweeft er ergens in mijn hoofd nog een artikel over kindermisbruik. Daar is JC natuurlijk een treffend voorbeeld van. We gaan het zien. U weet waar u mij kunt vinden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten