18 juli 2009

Paus breekt pols van masturbatiearm


Net als de radio meldt dat de paus de pols van zijn masturbatiearm heeft gebroken, lees ik nog eens wat stukjes na in The Missionary Position, het boekje van Christopher Hitchens over Moeder Teresa. Ach, wat sneu, dacht ik meteen. Moet je je weer maandenlang linkshandig aftrekken en dan doe je er toch minstens drie keer zo lang over om een ordentelijk celibatair orgasme uit je jongeheer te laten ploffen. Op zijn leeftijd een prestatie van formaat. Gadverdamme, dacht ik bovendien, toen ik weer las dat de katholieke kerk in 1994 een behoorlijk aandeel heeft gehad bij de poging om de Tutsi-bevolking uit te roeien. Had je nek gebroken, engerd, dacht ik heel eventjes. Maar ja, dan komt er gewoon een volgende paus. Dat katholicisme is goddome onkruid van het ergste soort.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten